21.4.17

LIFTING + ULTRA UJĘDRNIENIE, CZYLI KAPSUŁKI DO TWARZY Z KOLAGENEM MARKI DIADERMINE


Czas na kolejny produkt, który znalazł się w marcowym pudełku U.R.O.K. Tym razem pod lupę biorę kapsułki z kolagenem do twarzy firmy Diadermine. W opakowaniu jest, a właściwie było siedem kapsułek. Tak jak pisałam w poście ,gdzie opisywałam zawartość pudełka U.R.O.K zrobiłam sobie siedmiodniową kurację z pomocą tego produktu. Codziennie wieczorem przez siedem dni nakładałam zawartość kapsułek na oczyszczoną twarz. Ostatnią użyłam w poniedziałek wieczorem, więc najwyższa pora napisać, jak sprawdziły się one na mojej skórze. 
Zawsze po wklepaniu w skórę zawartości kapsułki nakładałam na twarz dwufazowy olejek firmy Armed, który opisywałam w poprzednim poście. Stosowanie obu tych produktów, zaraz jeden po drugim, bardzo dobrze wpłynęło na to, jak teraz wygląda moja cera. W ciągu tygodnia systematycznego używania obu produktów pozbyłam się wszelkiej suchości z moje twarzy. 
Zawartość kapsułki wklepywałam w skórę twarzy, którą wcześniej oczyściłam. To jakiego produktu używałam do oczyszczania, zależało od tego, czy danego dnia miałam makijaż na twarzy. Jeżeli miałam makijaż, to najpierw zmywałam go, potem wacikiem nasączonym nawilżającym tonikiem z Mincer Pharma przecierałam twarz, a kolejnym krokiem było nałożenie zawartości kapsułki na twarz i później dwufazowego olejku z Armed. Jeśli zaś nie miałam wcześniej nałożonego makijażu, to twarz oczyszczałam jedynie peelingiem, a później nakładałam zawartość kapsułki i po jej wchłonięciu dwufazowy olejek. 


Tak wygląda zawartość kapsułki po wyciśnięciu. Jest ona dość gęsta, ale zarazem szybko się wchłania. Wklepując ją w skórę, miałam problem z tym, aby porównać jej konsystencję do innego kosmetyku. Jeśli już miałabym określić, jaką ma konsystencję, to jest ona gęstsza od kremu, ale nie na tyle gęsta, by produkt długo się wchłaniał.
Jeśli chodzi zaś o zapach, to jest on bardzo delikatny i prawie niewyczuwalny. 


Kapsułki marki Diadermine świetnie się u mnie sprawdziły. Używanie ich zachęciło mnie do wypróbowania kapsułek z innych firm. Już mam upatrzone kapsułki z Rival de Loop. Jeśli miałyście kapsułki z innych firm i sprawdziły się one u Was, to napiszcie mi o nich w komentarzu. 



POST NIE JEST SPONSOROWANY.

29 komentarzy

  1. Nie używałam jeszcze żadnych kapsułek. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle, że warto wprowadzić kapsułki, jako stały element pielęgnacji twarzy :)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze ale chyba to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tych kapsułek ! ;) ale wielokrotnie chciałam zakupić takie będąc w drogerii ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te polecam Ci serdecznie. Innych jeszcze nie stosowałam. Tak jak napisałam w poście, planuje na dniach zakupić kapsułki z Rival de Loop i sprawdzić ich działanie :)
      Zajrzę na pewno na Twój blog ;)

      Usuń
  4. Bardzo interesujący produkt :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbowanie go :)
      W takim razie zaobserwuj mój blog, ja na pewno zajrzę na Twój blog ;)

      Usuń
  5. Gdzie można je dostać? Bo czuję się skutecznie skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego niestety nie wiem. Nigdzie ich nie widziałam, choć podejrzewam, że jakieś drogerie internetowe mogą je mieć w swoim asortymencie :)

      Usuń
    2. Kapsułki sa dostępne na rynku niemieckim

      Usuń
  6. Ciekawy produkt, jeszcze nie używałam żadnych kapsułek. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przekonałam do używania kapsułek i dziś zakupiłam dwa opakowania kapsułek, ale z Rival de Loop :)

      Usuń
  7. Miałam podobne kapsułki-rybki z Balea, ale za dużo z nimi roboty :P Poza tym cenowo wychodzą niekorzystnie w stosunku do normalnych kremów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest kwestią gustu ;)
      Cena zależy od tego jaką firmę wybieramy :)
      Ja polubiłam używanie kapsułek i postanowiłam wypróbować też kapsułki innych firm ;)

      Usuń
  8. Nie znam tego za bardzo, ale takie kapsułki to chyba nie dla mnie.
    Urocze mają te opakowania.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zależy od tego jakie potrzeby ma Twoja cera. U mnie wspomogły codzienne nawilżenie cery :)

      Usuń
  9. Nie używałam tych kapsułek, ale kuszą mnie :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kapsułki, w zasadzie nigdy takich nie używałam nie dawno kupiłam kapsułki do włosów ale jeszcze ich nie używałam wiec nie mam opinii :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapsułek do włosów nigdy nie używałam. Za to te do twarzy polecam ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. To chętnie wypróbuje jestem otwarta na nowości :D

      Usuń
  11. hmm z przyjemnością takie kapsułki bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować ;) jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z kapsulkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto je wprowadzić na stałe do pielęgnacji ;)

      Usuń
  13. Nie używałam tych kapsułek ale wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

PIERRE RENE 6TH SENSE NO. 05 VIVID CLOUDS

Dziś pokażę Wam z bliska mini paletę cieni 6th Sense no. 05 Vivid Clouds od Pierre   Rene . Pochodzi ona z najnowszej kolekcji 6th Se...