11.5.16

SKUTECZNA I TANIA PIELĘGNACJA SKÓRY TWARZY!







                   https://www.facebook.com/JudytaWojewodkaPhotography/


Dzisiejszy wpis będzie dotyczył produktów, które pozwolą nam przygotować skórę pod makijaż i sprawią przede wszystkim, że twarz będzie bardzo nawilżona. Dodam jeszcze tylko, że opinie na temat tych produktów są moimi prywatnymi odczuciami i nie są spowodowane żadnymi artykułami sponsorowanymi. 

A więc mowa będzie o oliwkowej wodzie tonizującej z wit. C marki Ziaja w postaci mgiełki, oczyszczającej masce do twarzy tej samej firmy, maseczce nawilżającej z firmy Kolastyna oraz o kremowej maseczce odżywczej z Ziaji masło kakaowe. 



1.Woda tonizująca liście zielonej oliwki  z firmy Ziaja kosztuje niecałe 5 zł, jest dostępna w sklepach Ziaji i w drogeriach, więc nie ma problemu z jej kupnem. Opakowanie ma 200 ml i jest bardzo wydajne. Ja tę wodę stosuję na kilka sposobów… Domywam sobie nią twarz po usunięciu makijażu, a nie raz i zmywam nią cały makijaż, spryskuje nią sobie twarz przed nałożeniem różnego rodzaju maseczek, kremów, przed użyciem peelingów – wtedy wszystko lepiej się wchłania i działa. A także korzystam z niej kiedy jakąś maseczkę trzeba zmyć. Podsumowując: tani produkt, bardzo wydajny ( ja swoje opakowanie mam od początku marca, a używam jej codziennie) i przede wszystkim o wielu zastosowaniach, jak dla mnie rewelacja. 



2. Maska oczyszczająca z glinką szarą tej samej marki. Oczyszcza w świetny sposób, bez podrażnień i przygotowuje skórę twarzy pod kolejną maseczkę nawilżającą lub odżywczą. Pachnie delikatnie, więc zapach nie drażni naszych nozdrzy podczas gdy ją trzymamy na skórze, nie zasycha, łatwo się domywa - właśnie wodą tonizującą opisaną powyżej. Krótkie podsumowanie: jako, że jest to produkt z Ziaji jest on tani i łatwo dostępny. Dodatkowo bardzo ładnie odświeża twarz oraz ją oczyszcza.



3. Tutaj połączę wpis o maseczce nawilżającej marki Kolastyna i maseczce odżywczej z Ziaji z serii masło kakaowe. Maseczkę z Kolastyny kupiłam z nadzieją, że pomoże mi w pełni nawilżyć moją cerę po zimie i nie zawiodłam się.W połączeniu z maską oczyszczającą z Ziaji i maseczką odżywczą również z Ziaji tworzą trio dla mnie idealne. Producent zaleca stosować ją dwa razy w tygodniu ( tak jak i Ziaja zaleca stosować maskę odżywczą dwa razy w tygodniu) . Tak więc na zmianę stosuję raz maskę odżywczą, raz nawilżającą, dzięki czemu moja cera nie jest już sucha i szorstka, a wręcz odwrotnie. Takim o to tanim sposobem „uratowałam” swoją skórę twarzy po zimie. Nawilżenie utrzymuję się na twarzy cały czas, dlatego nie muszę martwić się o to, że przy makijażu podkład podkreśli mi suche skórki ( bo już ich nie ma :) ). Obie maseczki kosztują niecałe 3 zł, jedno opakowanie wystarcza na dwa-trzy użycia, w zależności od indywidualnej potrzeby. 



Z pomocą tych czterech produktów mam zapewnioną tanią, ale dobrą pielęgnację skóry. A jak wiadomo dobra pielęgnacja to podstawa i stanowi wyjście dla nas na perfekcyjny, nieskazitelny makijaż. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PIERRE RENE 6TH SENSE NO. 05 VIVID CLOUDS

Dziś pokażę Wam z bliska mini paletę cieni 6th Sense no. 05 Vivid Clouds od Pierre   Rene . Pochodzi ona z najnowszej kolekcji 6th Se...