25.7.16

EVRĒE INSTANT HELP - KREM DO RĄK


Z produktami firmy evrēe zapoznałam się już jakiś czas temu, ale nie wszystkie miałam okazję przetestować osobiście. Słoneczne dni pomogły mi uzyskać opaleniznę, lecz sprawiły również, że moje dłonie stały się suche. Z racji tego, że skończył mi się krem do rąk, postanowiłam kupić nową tubkę kremu, ale takiego, którego jeszcze nie miałam. Padło na krem INSTANT HELP z evrēe. Jesteście ciekawe jak się sprawdza u mnie? 



Jeśli wydaje Wam się, że krem do rąk marki evrēe z serii INSTANT HELP przeznaczony jest jedynie na porę zimową, to jesteście w błędzie. Myślę, że nada się na każdą porę roku, a ze względu na jeden z jego składników - masło mango, które zdecydowanie dla mnie jest zapachem lata. Świetnie sprawdzi się podczas letnich dni. 

Krem jest dostępny w tubce o pojemności 75 ml, za taką ilość zapłacicie poniżej 10 zł, więc cena jak na jakość tego kremu jest bardzo niska. Skoro już wspomniałam o jego jakości, to teraz kilka słów o niej. Konsystencja kremu jest bardzo gęsta, dlatego już jego niewielka ilość wystarczy do nawilżenia dłoni, które utrzymuje się bardzo długo i nadaje gładkość dłoniom. Ważne jest także to, że po jego aplikacji nie czuje na dłoniach lepkości, więc zaraz po jego wchłonięciu mogę dotykać różnych rzeczy. Zapach tego produktu jest bardzo przyjemny, ponieważ w jego składzie znajduje się masło mango. Oprócz tego masła w swoim składzie ma jeszcze: glicerynę, tlenek cynku i alantoinę. Osobiście bardzo lubię kosmetyki, które w swoim składzie mają alantoinę, dlatego, że świetnie nawilżą skórę. Więc jeśli jesteście posiadaczkami suchych cer, bądź mieszanych tak jak ja, to zachęcam Was do kupowania produktów, które mają ją w swoim składzie.

Wracając do tematu kremu marki evrēe, to ma on za zadanie działać na skórę jak kojący opatrunek, złagodzić podrażnienia i przywrócić dłoniom gładkość, a także szybko i głęboko nawilżyć skórę dłoni. Tak jak już pisałam wyżej bardzo dobrze nawilżył skórę moich dłoni i sprawił, że stały się one gładkie. Kolejną zaletą tego kremu jest to, że: nie zawiera parabenów, sztucznych barwników i oleju mineralnego. 
Ten produkt z całą pewnością trafia do mojej codziennej pielęgnacji. 

W swoich kosmetycznych zbiorach mam jeszcze jeden produkt firmy evrēe, którym jest DEO REPAIR spray do stóp. Jeśli jesteście ciekawe jak się sprawdził u mnie, zapraszam do kliknięcia i przeczytania postu na ten temat.




POST NIE JEST SPONSOROWANY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PIERRE RENE 6TH SENSE NO. 05 VIVID CLOUDS

Dziś pokażę Wam z bliska mini paletę cieni 6th Sense no. 05 Vivid Clouds od Pierre   Rene . Pochodzi ona z najnowszej kolekcji 6th Se...