1.7.16

EVRĒE DEO REPAIR SPRAY DO STÓP



Upał daje się we znaki, nawilżenie całego ciała jest bardzo potrzebne. Więc o stopy też trzeba zadbać, dlatego chcę Wam polecić spray do stóp marki evrēe. Jego regularna cena wynosi ok.12 zł, mi udało się go kupić w Hebe za 7,99 zł.  Spray jest o pojemności 150 ml.
Zaintrygowało mnie w nim to, że może być alternatywą dla kremu, więc postanowiłam to sprawdzić.

Wczoraj dużą część dnia spędziłam na słońcu, więc moja skóra potrzebowała nawilżenia. Po wieczornej kąpieli uznałam, że czas sprawdzić czy spray będzie równie dobry jak kremy tej firmy. Nie zawiodłam się. Faktycznie daje dobry efekt nawilżenia skóry stóp i pozostawia go na dłuższy czas. Po spryskaniu stóp sprayem czułam lekki efekt chłodzenia, a po jego wyschnięciu miałam wrażenie jakbym na stopach miała krem. Po jego aplikacji na stopach nie czułam żadnej lepości, lecz nawilżenie. Tak więc jest on alternatywą dla kremu.
Spray świetnie sprawdzi się podczas letnich dni, ponieważ nawilża skórę stóp, a także chroni przed nadmiernym poceniem stóp.

Składniki tego produktu to:

  • urea, która ma skutecznie nawilżać, pozostawiając skórę miękką i gładką
  • d - panthenol, który skutecznie łagodzi podrażnienia i przyspiesza regenerację bolesnych otarć
  • ekstrakt z szałwii, który chroni stopy przed nadmiernym poceniem, skutecznie eliminuje nieprzyjemny zapach , a także działa antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo


Mentolowy zapach sprayu, który pozostaje na krótki czas po aplikacji może niektórym przeszkadzać. Jednak uważam, że jest to produkt, który warto wypróbować. Może tak jak mi i Wam przypadnie do gustu.


POST NIE JEST SPONSOROWANY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PIERRE RENE 6TH SENSE NO. 05 VIVID CLOUDS

Dziś pokażę Wam z bliska mini paletę cieni 6th Sense no. 05 Vivid Clouds od Pierre   Rene . Pochodzi ona z najnowszej kolekcji 6th Se...