16.9.16

JOANNA - SZAMPON NADAJĄCY WŁOSOM OBJĘTOŚĆ

W połowie lipca kupiłam szampon marki Joanna nadający objętość . Jest on o niemałej pojemności, bo 1000 ml i pochodzi z serii, która często bywa używana w salonach fryzjerskich. Ten rodzaj szamponu polecany jest do włosów cienkich, płaskich, delikatnych. Moje włosy są (niestety) cienkie, dlatego postanowiłam go wypróbować. Mamy połowę września, więc mijają dwa miesiące odkąd go używam. Po takim czasie nadal jeszcze w moim opakowaniu pozostaje ok.1/3 szamponu. A jak sprawdził się na moich włosach i z jakimi kosmetykami do włosów polubił się a z jakimi nie? Tego dowiecie się w dalszej części tego postu.



Pierwszy raz kupiłam szampon o tak dużej pojemności i byłam zdziwiona, gdy zobaczyłam, że jest on dostępny w cenie 15 zł.

Producent szampon opisuje tak:
Doskonałe właściwości
Szampon nadający objętość Joanna Professional został specjalnie opracowany do stosowania w salonach fryzjerskich. Polecany jest szczególnie do mycia i pielęgnacji włosów cienkich, płaskich, delikatnych. Szampon zauważalnie zwiększa objętość fryzury unosząc włosy już od samych nasad, a zawarty kolagen morski nawilża i wzmacnia je bez zbędnego obciążania.
Składniki aktywne
Kompleks Volume' Up - specjalnie stworzona kompozycja polimerowo-silikonowa nadająca włosom objętości i sprężystości
Profesjonalne rezultaty- dokładnie oczyszczone włosy i skóra głowy,- fryzura o wyjątkowej objętości i elastyczności,- nawilżone, wzmocnione i pełne życia włosy.


Wydajność i konsystencja produktu: szampon przy takiej pojemności jest oczywiście bardzo wydajny. Przy używaniu go przez dwa miesiące, dwa razy w tygodniu pozostaje mi jeszcze 1/3 szamponu. Tutaj muszę dopisać, że myjąc głowę, myję ją dwa razy. Podczas letnich dni moje włosy szybciej się przetłuszczają, dlatego myję je dwa razy. Konsystencja produktu jest typowa dla szamponów, przy długości moich włosów na jedno ich umycie wystarczy wycisnąć trzy pompki szamponu na dłoń.


Produkt po wyciśnięciu ma lekko zielonkawy kolor, bardzo przyjemny zapach a na włosach bardzo dobrze się pieni.

Jak szampon szampon sprawdza się na moich włosach: pomaga odbić moje włosy u nasady, dzięki temu nie są oklapnięte. Taki efekt utrzymuje się przez ok.1,5 dnia. Szampon nie obciąża moich włosów, ale pod warunkiem, że po jego użyciu na włosy nie nałożę bananowej maski Kallos. Te dwa produkty niestety nie lubią się ze sobą i włosy po użyciu obu produktów szybko stają się oklapnięte. Szampon za to bardzo dobrze działa na moje włosy, kiedy po umyciu nim włosów, spryskam je sprayem nawilżająco-rozświetlającym z firmy Marion - kliknij i przeczytaj post na temat sprayu. To połączenie jest świetne i daje efekt świeżych włosów na dwa dni.


Podsumowanie: szampon nie podrażnia skóry mojej głowy. Ułatwia mi rozczesywanie włosów, lekko je nawilża. Objętość włosów uzyskana z pomocą tego produktu nie jest ogromna, ale jest zauważalna. Po wysuszeniu włosów są one przyjemne w dotyku. Za kolejny plus uznaję opakowanie tego produktu. Używanie tego szamponu jest jeszcze bardziej przyjemne, ponieważ wydobywamy go z butelki z pomocą pompki. Dlatego nie musimy się martwić o to, że opakowanie wyślizgnie się nam z rąk.


POST NIE JEST SPONSOROWANY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PIERRE RENE 6TH SENSE NO. 05 VIVID CLOUDS

Dziś pokażę Wam z bliska mini paletę cieni 6th Sense no. 05 Vivid Clouds od Pierre   Rene . Pochodzi ona z najnowszej kolekcji 6th Se...