1.10.16

YVES ROCHER PURE SYSTEM - TONIK GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY


Tonik wśród kosmetyków do pielęgnacji jest produktem obowiązkowym tak samo jak w makijażu obowiązkowy jest tusz. Z pewnością wiecie, że kosmetyki tonizujące sprawdzają się zarówno przed nałożeniem kremu na twarz jak i przed zrobieniem makijażu. Jako krótkie słowo wstępu dodam tylko, że tonik jako swoje główne zadanie ma oczyścić skórę naszej twarzy. Aby mógł w pełni spełnić swoje zadanie powinno się go stosować zarówno rano jak i wieczorem. Produkt marki Yves Rocher dostałam do przetestowania od znajomej, której nie przypadł do gustu. Używałam go przez tydzień czasu i dziś chciałam się z Wami podzielić moją opinią na jego temat. 
Producent tonik opisuje tak: 
  • Formuła testowana pod kontrolą medyczną - Polecana przez dermatologów - Nie zawiera mydła i parabenów, formuła oil free
  • Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z miąższu aloesu z ekologicznych upraw, wyciąg z tarczycy, wyciąg z jabłka
Tonik doskonale oczyszcza i zwęża pory, matuje skórę, łagodzi zaczerwienienia związane z wypryskami. Efekt: powierzchnia skóry wygładzona, skóra jest czysta, zdrowsza i widocznie piękniejsza.
Stosować rano i wieczorem.
SKUTECZNOŚĆ I POSZANOWANIE 

Wydajność i konsystencja produktu: jeden wacik kosmetyczny nasączony tym tonikiem w zupełności wystarczy do oczyszczenia całej twarzy. Ja jednak polecam Wam stosować produkty tonizujące także na szyję. Używając tego toniku właśnie w ten sposób zużywam dodatkowy płatek na szyję. Butelka, w której znajduje się tonik nie posiada pompki, dlatego za każdy razem gdy chce się go użyć trzeba przechylić buteleczkę i wycisnąć odpowiednią ilość. Pisząc odpowiednią ilość mam na myśli, to, że dwa małe wyciśnięcia wystarczają na jeden wacik. Jeśli chodzi o konsystencję tego produktu, to jest ona zupełnie inna niż  dotychczas w tonikach, które stosowałam. Produkt firmy Yves Rocher przypomina krem czy też żel. 



Jak tonik sprawdził się na mojej cerze: z innych już postów o pielęgnacji mogłyście się dowiedzieć, że mam cerę mieszaną. Moja twarz ma tendencję do przetłuszczania się w strefie T ( czoło, nos, broda). Jednym z zadań tego produktu jest matowienie cery i  z tym na moje twarzy w strefie T poradził sobie perfekcyjnie. Bardzo dobrze oczyszczał moją twarz. Zauważyłam również, że pory na moim nosie, nie były już tak bardzo widoczne. Także bardzo przypadł mi do gustu łagodny zapach tego toniku. Niestety po tygodniowym używaniu go na mojej twarzy pojawiły się liczne wypryski i to właśnie w strefie T, gdzie najczęściej go używałam. Po kilku dniach zaprzestania oczyszczania nim twarzy wypryski zaczęły znikać.


Podsumowanie: moje odczucia co do toniku firmy Yves Rocher są bardzo mieszane. Z jednej strony uważam go za świetny produkt do matowienia skóry, ale z drugiej strony za te wypryski, które wywoła na mojej twarzy ma u mnie wielki minus. Proponowałabym go używać osobom, które mają cerę tłustą i u których skóra jest trądzikowa lub też trądzik często się na niej pojawia. Myślę, że wtedy spełniłby oczekiwania tej osoby. Czy polecam go wypróbować? Jest to produkt, który ma pojemność 150 ml i kosztuje ok. 30 zł. Czy za taką cenę warto go próbować, pozostawiam do Waszej oceny. Ja nie skuszę się na jego zakup i póki co pozostanę wierna oliwkowej wodzie tonizującej z wit. C z Ziaji


POST NIE JEST SPONSOROWANY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PIERRE RENE 6TH SENSE NO. 05 VIVID CLOUDS

Dziś pokażę Wam z bliska mini paletę cieni 6th Sense no. 05 Vivid Clouds od Pierre   Rene . Pochodzi ona z najnowszej kolekcji 6th Se...