24.12.16

INSPIREDBY U.R.O.K EDYCJA VIII

Jeden z prezentów dotarł do mnie jeszcze przed 24 grudnia. Mam tutaj oczywiście na myśli paczkę z zestawem U.R.O.K. W tym miesiącu wszystkie produkty w pudełku U.R.O.K są pełnowymiarowe. W boxie znalazły się różne produkty, jest produkt do stóp, są aż trzy produkty do ust, dwa produkty do włosów, jeden do twarzy oraz jedna ozdoba na zabawę sylwestrową czy też karnawałową. Kliknijcie czytaj więcej i dowiedzcie się jakie produkty dokładnie znalazły się w tym miesiącu w pudełku, i które z nich najbardziej przypadły mi do gustu 😉.


Zacznijmy od produktu, który przyda się na zabawę sylwestrową lub karnawałową.


1. Coralove - Maska karnawałowa, 9,90 zł/ szt.
Kobiecy, modny dodatek idealny na zabawę sylwestrową czy karnawał. Maska jest wykonana z czarnej koronki.


2. SHEFOOT - Krem z komórkami macierzystymi do stóp, 29,90 zł/ 50 ml
Ma działać antyoksydacyjnie oraz ma wydłużać żywotność komórek. Jego zadaniem jest także zwalczanie objaw starzenia się skóry stóp (anty-aging), silne nawilżenie a także ma pozostawić skórę aksamitną w dotyku. 


3. Iwoniczanka - Oczyszczający peeling do twarzy, 16,00 zł/ 150 ml
Peeling ma perfekcyjnie oczyścić i jednocześnie nie naruszyć naturalnej bariery skóry. Ma także doskonale myć, usuwać zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Według producenta jest idealny dla skóry delikatnej, normalnej i ze skłonnością do przetłuszczania. Peeling w swoim składzie posiada leczniczą wodę termalną z Iwonicza-Zdroju, d-Pantenol i szałwię lekarską.


4. Dr. Santé - Kosmetyk do pielęgnacji włosów, 9,49 zł/ szt. 
W moim boxie znalazła się kremowa maska do włosów. W swoim składzie ma olej arganowy i keratynę. Maska jest przeznaczona jest do włosów osłabionych i uszkodzonych.
Dr. Santé jest nową marką kosmetyczną.


5. O' Herbal - Ochronny balsam do ust, 7,49 zł/ szt.
Balsam do ust tej firmy jest nowością na rynku kosmetycznym.
Ma on nawilżać i odżywiać skórę ust, zabezpieczając ją jednocześnie przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Producent poleca ten kosmetyk dla osób ze spierzchniętymi ustami oraz do użytku codziennego.


6. W7 - Tutti Fruity - Błyszczyk do ust o owocowym zapachu, 7,50 zł/ szt.
Zadaniem błyszczyka jest nawilżyć, odżywić i nabłyszczyć usta. Producent zapewnia, że produkt ten przywraca naturalny kolor ust i daje natychmiastowe poczucie komfortu.
Błyszczyk znajduje się w tubce, z której należy go wycisnąć w celu aplikacji na usta.
U mnie znalazł się w wersji żółtej ( Pineaple ), jest przeźroczysty a jego smak jest oczywiście owocowy. Mi osobiście w smaku przypomina gumę balonową Donald, smak dzieciństwa 😋 .


7. Mariza - Matowa pomadka do ust, 17,60 zł/ szt.
Dzięki specjalnej formule i dużej zawartości pigmentów ma zapewnić długotrwały i intensywny kolor o eleganckim, matowym wykończeniu. Producent zapewnia, że pomadka doskonale się rozprowadza i nie wysusza ust, jednocześnie pozostawia je aksamitne gładkie.
Szminka ma przyjemny, delikatny słodkawy zapach. Wypróbuję ją podczas świątecznego makijażu.


8. Venita - spray do szybkiej koloryzacji 1- DAY COLOR, 8,99 zł/ 50 ml
Spray ma być łatwy w aplikacji. Jest to produkt zmywalny po pierwszym myciu włosów, przeznaczony do kolorowych pasemek, ombre, zmiany koloru całych włosów lub malowania wybranych ich fragmentów. Łagodny dla włosów - bez amoniaku i utleniaczy. 
U mnie w pudełku znalazł się kolor Metallic Pink.

Podsumowując: wszystkie produkty podobają mi się. Jednak najbardziej przyda mi się krem do stóp. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się na skórze mojej twarzy peeling Iwoniczanka a także czy maska z Dr. Santé nawilży moje włosy. Oczywiście produktów do ust nigdy dość, więc z tych trzech produktów także jestem zadowolona.

P.S. Korzystając z okazji, że jest 24 grudnia, chciałam złożyć wszystkim życzenia. Życzę Wam, aby te Święta były przepełnione miłością rodziny, Waszych przyjaciół i aby każdy z Was znalazł chwilę dla siebie. Wesołych Świąt Kochani 😘




Mecosmetics. 


POST NIE JEST SPONSOROWANY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PIERRE RENE 6TH SENSE NO. 05 VIVID CLOUDS

Dziś pokażę Wam z bliska mini paletę cieni 6th Sense no. 05 Vivid Clouds od Pierre   Rene . Pochodzi ona z najnowszej kolekcji 6th Se...