piątek, 3 lutego 2017

INSPIREDBY U.R.O.K EDYCJA IX

Końcem stycznia dotarła do mnie paczka a w niej pudełko U.R.O.K edycja XI. W boxie, który trafił do mnie znalazło się sześć produktów pełnowymiarowych i jeden upominek, ich łączna wartość to 272, 90 zł. Kwota robi wrażenie, a produkty są z różnej kategorii, bo jest coś z makijażu, pielęgnacji, biżuterii. Nie chcę Wam za dużo zdradzać, dlatego zapraszam do przeczytania postu 😊.

Na początek herbaty, które były w pudełku jako upominek.


1. QBOX - herbata - mix rodzajów, ok.11,00 zł/szt.
Do mnie trafiły dwie saszetki herbaty. Obie z nich już wypiłam, zawartość jednej saszetki starcza na trzy duże kubki. Jedna z nich była bardziej słodka w smaku, mam tutaj na myśli herbatę popołudniową, czyli Migdałowy Mezalians. Idealny Poranek jedynie ładnie pachnie, w smaku dla mnie była jak zwykła czarna herbata.
Jeśli miałabym wybierać jedną z nich, to zdecydowanie wybrałabym Migdałowy Mezalians. Płatki migdałów, cynamon i kwiat lipy, które są w składzie herbaty, to zdecydowanie smaki zimy. 


2. Sevolium - naturalne serum przeciw trądzikowi, 159,00 zł/50 ml
Produkt pełnowymiarowy, którego nie otwierałam, ponieważ nie jestem posiadaczką cery trądzikowej, więc nie będę go używać. Mogę Wam jedynie napisać jak ten produkt opisuje producent. 
Serum doskonale wnika w głąb skóry i niweluje problem u samego źródła. To doskonały krem na zaczerwienienia, który ma bogate właściwości oczyszczające i regenerujące. Oparty jest wyłącznie na naturalnych roślinach, eliminuje stany zapalne i podrażnienia, reguluje wydzielanie sebum, ponadto doskonale nawilża skórę. 
Zamiast tego serum, w innych paczkach znalazły się: Vialise - krem na cellulit - 199,00 zł/200 ml; Frashe - krem ujędrniający piersi - 169,00 zł/100 ml; Richevon - serum przeciwzmarszczkowe - 159,00 zł/50 ml. 
No cóż, nie zawsze można mieć to, co się chce, ale jeśli któraś z Was jest zainteresowana odkupieniem ode mnie tego serum, to zapraszam do kontaktu mailowego. 


3. dottore - płyn micelarny dla skóry wrażliwej, 59,00 zł/200 ml
Staram się teraz dobierać dla mojej skóry, kosmetyki, które są dla cery suchej lub wrażliwej, więc z tym płynem wiąże duże nadzieje. Duży plus ma za to, że posiada pompkę. 
Nie używałam go jeszcze, ale odkręciłam, żeby sprawdzić zapach i nie jest on przyjemny, niestety czuć, że ma w składzie alkohol. No właśnie, skład, też nie jest specjalnie zachwycający, płyn zawiera: aqua, glycerin, cucumis sativus friut extract, olive oil peg- 7 esters, d-panthenol, benzyl alcohol, dehydroacetic acid, terrasodium glutamate diacatate. 
Nie przesądzam jeszcze oceny tego płynu, zrobię to dopiero po jego użyciu i wtedy też pojawi się post w roli głównej z tym płynem. 


4. W7 - paleta neonowych cieni do powiek, 13,90 zł/szt.
Kiedy otworzyłam tę paletę byłam zaskoczona kolorami cieni. To nie są kolory, których mogłabym użyć, nawet do karnawałowego makijażu. Źle się po prostu czuję w takich kolorach. Mimo to byłam ciekawa jaka jest pigmentacja tych cieni i sprawdziłam, zobaczcie same.


Każdy z cieni nałożyłam dwukrotnie i tak, jak widzicie ich pigmentacja nie jest powalająca. Na pewno nie użyję zielonego i różowego cienia, może trzy pozostałe kiedyś wykorzystam w jakimś makijażu, zobaczymy. 
Paletka nie skradła mojego serca, więc raczej będzie leżeć w szafce. 


5. Skydance - karnawałowe obroże, 15,00 zł/szt.
W czarnych woreczkach znalazły się dwie obroże. Obecny hit wśród dziewczyn, mnie osobiście jakoś ten hit nie porwał i są to moje pierwsze ozdoby tego typu. 
Bardziej podoba mi się błękitna, materiałowa.
Druga obroża jest z kotem będącym Japończykiem, czyli Kotem Szczęścia. W środku tej zawieszki jest dzwoneczek, który mnie drażni, więc raczej jej nie założę. 


Dodatkowo w pudełku znalazły się trzy próbki produktów marki BIOLIQ.


Pudełko U.R.O.K z edycji IX niestety nie zachwyciło mnie swoją zawartością. Jak pewnie domyślacie się, najbardziej ciekawa jestem jak sprawdzi się płyn micelarny firmy dottore.


POST NIE JEST SPONSOROWANY.

14 komentarzy:

  1. Neonowe cienie myślałam, że to farby szkole :) ależ mają intensywne kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszy rzut oka można się pomylić :)

      Usuń
  2. Ja jakoś nie mogę się do zamawiania tych pudełek przekonać ;) Cienie wyglądają ślicznie, ale kolorki zbyt odważne dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogłam długo się przekonać, ale zmieniłam zdanie :>
      Zawartość pudełka czasami zachwyca a czasami niestety nie :)
      Dla mnie także kolory tych cieni są zbyt odważne ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ojj... spora :D
      Odwiedziłam i bardzo mnie zaciekawiło, zapraszam Cię częściej na mojego bloga :)

      Usuń
  4. Niestety paleta nie grzeszy pigmentacją zaś te herbatki były już w innym pudełku więc trochę słabo - wersja idealny poranek kompletnie nie przypadła mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również ani paleta, ani herbata Idealny Poranek nie przypadły mi do gustu, czasami tak bywa, że zawartość pudełka nie powala :)

      Usuń
  5. Zawartość rzeczywiście dość słaba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak, ale czasami tak bywa, liczę na to, że zawartość kolejnego pudełka spodoba mi się :)

      Usuń
  6. Nie przepadam za takimi pudełkami, jednak wole wybrać coś sama, coś takiego co wiem że na pewno użyję :) A te cienie by mnie chyba przeraziły, kolory bardzo mi nie odpowiadają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pudełka są pewnego rodzaju niespodziankami, ja jestem osobą która lubi niespodzianki ;)
      Uwierz, że też byłam przerażona, gdy je zobaczyłam, w szczególności ten zielony i różowy :)

      Usuń
  7. Chyba nie byłabym zadowolona z zawartości :/ Najbardziej ucieszyłabym się z herbat. Miałam kilka saszetek z tej firmy i bardzo mi smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie zawartość w tym miesiącu nie powaliła, choć może znalazła się jakaś osoba, której przypadła do gustu :)
      Mi z herbat, tak, jak z resztą napisałam w poście, najbardziej zasmakowała herbata Migdałowy Mezalians :)

      Usuń

JAKIE SKŁADNIKI W KOSMETYKACH SĄ ODPOWIEDNIE DLA NASZEJ CERY?

Pewnie nie raz zastanawiałyście się nad tym co w swoim składzie powinny mieć kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy. Oczywiście dla każdego t...