22.6.16

MAŁE ZAKUPY W DOUGLASIE


Poszukiwania pędzla do rozświetlacza skłoniły mnie do wejścia do perfumerii Douglas. Tam wpadł mi w oko pędzel do zadań specjalnych firmy Sense&Body. Z racji jego ceny - 14,90 zł, nie zastanawiałam się długo i wzięłam go. Oprócz tego pędzla natrafiłam również na maskę do twarzy marki Cettua

1. Marka Sense&Body na opakowaniu pędzla pisze tak: Pędzel wykonany z miękkiego, syntetycznego włosia. Płasko ścięta główka oraz delikatne, nieco dłuższe końcówki to duet do zadań specjalnych. Doskonale wymodeluje kontur twarzy, oraz wygładzi końcowy efekt makijażu. Super trik: użyj go także do nakładania bazowych cieni, rozświetlaczy lub do usuwania nadmiaru pudru.
Pędzel przykuł moją uwagę ze względu na rączkę, która przy samej granicy ze skuwką ma mały diamencik, co dodaje mu uroku. A różni się tym od innych pędzli do rozświetlaczy, że nie jest spłaszczony. Z uwagi na fakt, że jego włosie na końcach jest białe, szybko widać ślady użytkowania. Jest bardzo miły w dotyku, jego włosie ani nie wypada, ani nie odkształca się po umyciu pędzla.
Podsumowując: za niewielką cenę mamy pędzel z dobrym włosiem, który ładnie prezentuje się na toaletce. 






2. Produkt firmy Cettua kupiłam, ponieważ chciałam przetestować nawilżającą maskę w płachcie. W Douglasie jest ona dostępna w cenie 9,90 zł. Producent pisze, że jest to maska, która poprzez intensywne nawilżenie przyspiesza regenerację, odżywia i poprawia stan zdrowia skóry. Dodaje jeszcze, że maska posiada wodę lodowcową, która doskonale nawilża suchą skórę. Po nałożeniu maski czuć efekt chłodzenia. Najlepiej jest położyć się po naniesieniu maski, ponieważ lubi się ona ześlizgiwać ze skóry - przynajmniej tak było w moim przypadku. Zalecane jest trzymać ją od 10 do 20 min a nadmiar sebum, które zostanie na skórze można nanieść na szyję lub wklepać w skórę. Ja trzymałam maskę 15 min a resztki sebum, które zostały wklepałam w skórę twarzy. Po zdjęciu maski skóra twarzy była lekko rozjaśniona a nawilżenie długo się utrzymywało. Myślę, że maskę można sobie nałożyć przed zrobieniem makijażu. Z racji tego, że nawilżenie po zdjęciu jej z twarzy utrzymuje się naprawdę długo, to świetnie przygotuje skórę pod makijaż




Oba produkty polubiłam i zachęcam do wypróbowania ich, bo są dostępne w bardzo przystępnych cenach.


POST NIE JEST SPONSOROWANY.

2 komentarze

PIERRE RENE 6TH SENSE NO. 05 VIVID CLOUDS

Dziś pokażę Wam z bliska mini paletę cieni 6th Sense no. 05 Vivid Clouds od Pierre   Rene . Pochodzi ona z najnowszej kolekcji 6th Se...