19.6.16

NOWOŚĆ FIRMY NIVEA, CREAM CERE - krem do oczyszczania twarzy


Marka Nivea w swojej najnowszej ofercie ma kosmetyki CREME CARE, które służą do oczyszczania twarzy. Seria CREME CARE składa się z: mleczka do oczyszczania twarzy, kremu do oczyszczania oraz chusteczek.
Ja do przetestowania od firmy NIVEA dostałam krem do oczyszczania twarzy, o pojemności 150 ml.

Producent zapewnia, że krem dokładnie, a zarazem łagodnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń, utrzymuje naturalny poziom nawilżenia skóry oraz, że pielęgnująca formuła z Euceritem, pantenolem i niepowtarzalnym zapachem kremu NIVEA jest dostosowana do wszystkich typów cery.
Jako, że moja skóra nie polubiła się z Nivea creme, tym bardziej byłam bardzo ciekawa jak krem z najnowszej serii zadziała na skórę mojej twarzy. Miłe było moje zaskoczenie, gdy po umyciu twarzy i szyi Creme Care, skóra była gładka, nawilżona i rozjaśniona.
Co najważniejsze nawilżenie to utrzymało się do następnego dnia.
A do oczyszczenia naprawdę nie potrzeba dużej ilości produktu, więc jego wydajność będzie bardzo duża. Po wyciśnięciu z tubki krem jest biały, ale po nałożeniu go na skórę twarzy i szyi staje się on przezroczysty. Zapach kremu CREME CARE jest identyczny jak zapach Nivea creme.
A więc krem do oczyszczania twarzy Creme Care oceniam na +5.


Jeśli chciałybyście przetestować kosmetyki Nivea, to zachęcam do zaglądnięcia na oficjalną stronę tej marki i zapisania się do klubu Nivea. Każda z nas może testować kosmetyki tej firmy :) .

POST NIE JEST SPONSOROWANY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PIERRE RENE 6TH SENSE NO. 05 VIVID CLOUDS

Dziś pokażę Wam z bliska mini paletę cieni 6th Sense no. 05 Vivid Clouds od Pierre   Rene . Pochodzi ona z najnowszej kolekcji 6th Se...