27.6.16

MINIMAL MAKEUP - ARTDECO



W przesyłce od firmy ARTDECO dostałam próbkę bazy pod podkład, próbkę podkładu oraz mini tusz, który bardzo mi się spodobał. Taki mały tusz z całą pewnością przyda mi się podczas wakacyjnego wyjazdu.





W okresie wakacyjnym odchodzi się od mocnego makijażu i stawia się na minimalizm. Na taką też dewizę stawia marka ARTDECO. W swojej ofercie ma m.in. podkład Nude Foundation, bazę pod makijaż oraz tusz do rzęs All in One Mascara.
W moim makijażu za bazę służyły mi przeważnie kremy, więc moje doświadczenie z bazami jest bardzo małe. Dlatego nie bardzo mogę ją porównać do jakiejś innej bazy, ale to co mogę o niej powiedzieć, to to, że łatwo rozprowadza się na twarzy i dość szybko zasycha - ja nałożyłam niewielką ilość bazy na twarz. Podkład natomiast (w zasadzie ja miałam próbkę podkładu w nr 70) rozprowadzał się dobrze, jedynie w okolicach nosa musiałam go trochę dołożyć. Najbardziej jednak spodobała mi się mascara. Po pierwsze za to, że dostałam ją właśnie w takim uroczym, małym opakowaniu, po drugie za to jak dobrze poradziła sobie z moimi rzęsami. Przy robieniu makijażu produktami ARTDECO postanowiłam iść w totalny minimalizm. Dlatego użyłam jej bez wcześniejszego podkręcania rzęs zalotką oraz nałożyłam jedną warstwę.

Tak prezentuje się cały makijaż...



POST NIE JEST SPONSOROWANY. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PIERRE RENE 6TH SENSE NO. 05 VIVID CLOUDS

Dziś pokażę Wam z bliska mini paletę cieni 6th Sense no. 05 Vivid Clouds od Pierre   Rene . Pochodzi ona z najnowszej kolekcji 6th Se...