6.7.16

PIELĘGNACJA WŁOSÓW - OLEJEK ŁOPIANOWY GREEN PHARMACY

Jak każda kobieta jestem zmienna, więc zachciało mi się zmiany koloru włosów. Po kilku latach farbowania włosów, rozjaśniłam je. Zmieniłam kolor, ale włosy w dotyku przypominały siano, nie pomagały odżywki, maski, więc moje poszukiwania produktu, który pomoże mi odżywić i zapobiec nadmiernemu wypadaniu włosów wciąż trwały. Przeglądając różne blogi o pielęgnacji włosów, natrafiłam na post, gdzie dziewczyna polecała ten o to olejek łopianowy
Kupiłam go i od dnia kiedy zaczęłam go używać, nie wyobrażam sobie już mojej pielęgnacji włosów bez niego.



Z tyłu butelki z olejkiem producent pisze tak:


Czas na dokładne opisanie moich wrażeń po trzech miesiącach używaniu go. Na początku trzymałam się tego co pisze na odwrocie butelki, czyli miałam go na włosach max. 30 min i zmywałam. Z czasem zaczęłam robić inaczej. Od dwóch miesięcy nakładam go na włosy na czas min. 1, 5 godz. Używam go raz w tygodniu na 1/3 włosów (z pominięciem skalpu głowy), z kolei raz w miesiącu nakładam go na całość włosów. Spytacie o efekty? Pierwszy, najważniejszy, moje włosy już nadmiernie nie wypadają. Drugi, włosy się błyszczą, nie są już matowe, ani suche. W końcu dotykam ich z przyjemnością. Kolejny efekt to wzrost włosów, pojawiły się baby hair. Co do hamowania przez olejek powstawania łupieżu, nie wypowiem się, ponieważ nie miałam łupieżu przed jego stosowanie i nadal go nie mam.

Konsystencja produktu firmy Green Pharmacy jest typowa dla substancji oleistych, zapach olejku jest niewyczuwalny, dopiero po wydobyciu go z buteleczki czuć delikatnie aromat słonecznika, który jest jednym ze składników tego produktu. 
Jeśli zastanawiacie się jak podgrzać olejek, podpowiem Wam jak ja to robię. Do kubka wlewam gorącą wodę i przykrywam go spodkiem, na którym jest olejek. Czekam kilka minut i sprawdzam czy olejek jest już na tyle ciepły, że mogę go nakładać na włosy. 

Olejek jest w plastikowej buteleczce, której pojemność wynosi 100 ml, a kosztuje on niecałe 10 zł. 
Przy wylewaniu go warto uważać, by nie wylać zbyt dużej ilości olejku, ponieważ otwór buteleczki jest dość spory. Wygląda tak 


Bardzo ważne jest to by nie nakładać olejku na przetłuszczone włosy. Jak w przypadku używania każdego oleju i olejku do włosów, po nałożeniu go na przetłuszczone włosy, produkt zadziała w ten sposób, że przetłuści jeszcze bardziej nam włosy. 

POST NIE JEST SPONSOROWANY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PIERRE RENE 6TH SENSE NO. 05 VIVID CLOUDS

Dziś pokażę Wam z bliska mini paletę cieni 6th Sense no. 05 Vivid Clouds od Pierre   Rene . Pochodzi ona z najnowszej kolekcji 6th Se...