18.8.16

7th HEAVEN - TEA TREE SHEET MASQUE (OCZYSZCZAJĄCA MASKA DO TWARZY Z MIĘTĄ I DRZEWEM HERBACIANYM)


Przed makijażem, który ma być perfekcyjny ważne jest to, aby nawilżyć i oczyścić skórę twarzy. Tak też postanowiłam zrobić. Ostatnio w Tesco wpadła mi w ręce maseczka firmy 7th Heaven Tea Tree Sheet Masque, czyli oczyszczająca maska do twarzy z miętą i drzewem herbacianym. Wypróbowałam ją i... jeśli jesteście ciekawe jaka jest moja opinia na temat maseczki, która kosztowała niecałe 5 zł, to kliknijcie czytaj więcej :)
Tak jak widać na zdjęciu maski jest to maska w płachcie, dalsze informacje po polsku na jej temat znajdziemy na odwrocie opakowania...


Maska ma za zadanie oczyszczać i jest przeznaczona do cery mieszanej i tłustej. Na opakowaniu możemy również przeczytać, że powinno się ją trzymać od 5 do 10 minut. Jak wiecie z innych już postów mam cerę mieszaną, więc maska jak najbardziej jest przeznaczona dla mojej cery. Ja trzymałam ją 5 minut, ponieważ uznałam, że efekt po 10 min będzie zbyt mocny. Myślę, że na takie 10 minutowe oczyszczanie z pomocą tej maski mogą sobie pozwolić osoby z tłustą cerą.
Jak zadziałała maska na moją skórę? Po jej nałożeniu czułam efekt chłodzenia, także kilka minut po jej zdjęciu efekt ten się utrzymywał. Maska ma mocny miętowy zapach, który nie każdemu może przypaść do gustu. Za jej plus uznaję to, że nie ześlizgiwała się z mojej twarzy, tak jak maska marki Cettua, link do maski. Po zdjęciu maski z twarzy, moja skóra była gładka, nawilżona, rozjaśniona. 
Kolejna maska w płachcie, którą polubiłam i polecam Wam wypróbować ją jeśli macie skórę mieszaną lub tłustą.


POST NIE JEST SPONSOROWANY.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PIERRE RENE 6TH SENSE NO. 05 VIVID CLOUDS

Dziś pokażę Wam z bliska mini paletę cieni 6th Sense no. 05 Vivid Clouds od Pierre   Rene . Pochodzi ona z najnowszej kolekcji 6th Se...