28.5.20

-55 % ROSSMANN - MOJE ZAKUPY NA PROMOCJI


Myślałam, że na nic nie skuszę się na obecnej promocji w Rossmann, ale wyszło jak zwykle... Nie kupię nic, a może kupię to, to dorzucę jeszcze to i tak z "nic" zrobiły się małe zakupy. Kilka rzeczy kupiłam, bo mam je sprawdzone, a inne z poleceń lub z ciekawości. Miałam zamiar zrobić zakupy online, ale czytałam wiele opinii dziewczyn, które pisały, że otrzymywały produkty, które były wcześniej otwierane. Wybór padł, więc na zakupy stacjonarne.
Kliknij w czytaj więcej i dowiedz się co dokładnie i dlaczego kupiłam na promocji. 😉


Zacznijmy od podkładu marki CHRISTIAN LAURENT FACE ADAPT w odcieniu 01 IVORY. Myślałam o zakupie podkładu w wersji matującej (było on w szklanej butelce), ale został wycofany z oferty drogerii. Dlatego wybór padł na ten podkład. Kolor kupiłam w ciemno, bo nie było żadnego testera, a nie chciałam otwierać go w drogerii. Myślę, że wybrałam dobry odcień, choć lekko oksyduje na skórze, co możecie zobaczyć na zdjęciu. 
Podkład ma być korygujący i dopasowywać się do cery. Ma też dawać 24 godziny ultra-nawilżenia. Na plus zasługuje fakt, że jest to produkt wegański i nie był testowany na zwierzętach.


Baza rozświetlająco-nawilżająca od AA WINGS OF COLOR, która zawiera ekstrakt  z żurawiny i witaminę C. Jej pierwotne przeznaczenie do nałożenia na twarz przed podkładem lub samodzielnie w celu nadania cerze gładkości i rozświetlenia. 
Kupiłam ją po poleceniu mojej znajomej, która używa jej jako bazy pod rozświetlacz nakładany na ciało. Po rozsmarowaniu jej na grzbiecie dłoni zrozumiałam, dlaczego tak jej używa. Sama baza daje subtelny efekt rozświetlenia, więc jeśli nie lubicie efektu płynnego rozświetlacza na ciele, to spróbujcie tej bazy. Być może świetnie Wam się sprawdzi do subtelnego rozświetlenia ciała.


Korektor Lovely NO MORE DARK CIRCLES FULL COVERAGE CONCEALER w odcieniu 1, Kupiłam go po wielu zachwytach, które widziałam w internecie. Z chęcią sprawdzę, czy faktycznie tak świetnie kryje i nie wchodzi zmarszczki. Lekko oksyduje na skórze (po lewej stronie świeży swatch), ale jego ciemnienie nie rzuca się w oczy.
Korektor posiada ekstrakt z granatu, nasion rośliny tara oraz witaminę C i PP.


Kolejny korektor, tym razem marki EVELINE. MAGICAL PERFECTION CONCEALER  w odcieniu 01 LIGHT. Mam go już w swoich zasobach kosmetycznych i bardzo go lubię. Pięknie rozświetla skórę pod oczami, nie wchodzi zmarszczki i jest bardzo lekki. Nie wyczuwam go w ogóle na skórze pod oczami, mimo że nosze go nie raz ponad 12h (uroki pracy w galerii). 
Mam duże zasinienia pod oczami i korektor nie zakrywa ich, ale najpierw nakładam cienką warstwę pomarańczowego korektora w kredce z Golden Rose, a później ten korektor od EVELINE. Takie połączenie sprawdza mi się świetnie zarówno na co dzień, jak i do zdjęć na bloga/instagram.


Bronzer marki wet n wild w kolorze E743B What Shady Beaches, który kupiłam po zeswatchowaniu testera tego produktu. W opakowaniu wygląda lekko pomarańczowo, ale na skórze przy rozcieraniu jego ceglastość znika. Ma w sobie rozświetlające drobinki, które pięknie będą wyglądać w słońcu. Mnie osobiście bardzo się on podoba i mam nadzieję, że podtrzymam swoje zachwyty podczas makijażu. 


Mgiełka MAGIC WATER do makijażu w odcieniu NUDE firmy BIELENDA. Kupiłam ją ze względu na jej delikatny/naturalny odcień. Mam już mgiełkę tej marki w odcieniu TERRACOTA, która świetnie rozświetla makijaż, ale ze względu na swój ciemny odcień przyciemnia podkład. Bardzo ją lubię za ten efekt jaki daje, dlatego odcień NUDE będę używać regularnie.


Jeżeli zastanawiacie się co w tym poście robią hydrożelowe płatki pod oczy marki Efektima, to spieszę z odpowiedzią, że one również są na promocji. Kupując dwa opakowanie, na drugie dostaje się rabat 50%. U mnie płatki pod oczy zawsze się sprawdzają, a w szczególności po krótkim śnie, kiedy potrzebuję nawilżenia i rozjaśnienia na skórze. 

Z chęcią przeczytam w komentarzach co Wam udało się kupić na promocji w Rossmannie. A może nic Was nie skusiło i nie skorzystaliście z niej? 



POST NIE JEST SPONSOROWANY.

6 komentarzy

  1. Ja praktycznie zawsze na tej promocji kupuję przez internet z odbiorem w drogerii i na prawdę nigdy nie zdarzyło się, żebym dostała zmacany produkt :D
    Też skusiłam się na ten korektor lovely.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przy kolejnej promocji spróbuję zamówić przez internet ;)
      I jak Ci się sprawdza ten korektor?

      Usuń
  2. Nie znam żadnego :D Mgiełka z Bielendy mnie kusi. Ja nie poszalałam w tym roku, bo zakupiłam tylko tusz do rzęs z Eveline i korektor Jumbo z Lovely.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełkę polecam, daje piękny efekt na skórze ;)

      Usuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpis Ci się spodobał. Pozdrawiam :)

      Usuń

PIERRE RENE 6TH SENSE NO. 05 VIVID CLOUDS

Dziś pokażę Wam z bliska mini paletę cieni 6th Sense no. 05 Vivid Clouds od Pierre   Rene . Pochodzi ona z najnowszej kolekcji 6th Se...