3.6.20

CO WARTO KUPIĆ NA ALIEXPRESS CZ.II


Czas na kolejną część z poleceniem produktów, które moim zdaniem warto kupić na Aliexpress. Oprócz uzależnienia od palet cieni do oczu i rozświetlaczy, to jestem też uzależniona od kolczyków. Bardzo podobają mi się te z frędzelkami, ale ich ceny w niektórych sklepach zwalają z nóg. Chciałam także kupić nowe opaski do włosów, ale też takie, które nie będą zwyczajne. Znalazłam kilka aukcji z takimi właśnie rzeczami i dziś chcę się z Wami podzielić linkami do tych aukcji i opiniami na temat tych rzeczy, które widzicie na zdjęciu.


Opaski do włosów zawsze się przydają, czy to do odsunięcia włosów, czy po prostu jako ozdoba do włosów. No właśnie, ostatnio bardzo popularne są opaski, które mają jakiś ciekawy wzór lub imitują kawałek chusty/materiału. Mnie też zamarzyły się opaski, które będą inne od tych używanych zawsze przeze mnie. Wybrałam dwie, jedną z grubszego materiału w kolorze bordowym, która świetnie sprawdza mi się do stylizacji jesienno-zimowych i drugą imitującą cienką chustkę w kolorze pudrowego różu z białymi grochami, która jest bardziej urocza. Świetnie wygląda przy letnich stylizacjach. Obie opaski na górze mają imitację wiązania/zaplecenia materiału.


Skoro opaski do włosów, to i gumki do włosów. Na razie skusiły mnie dwa różne modele. Z jednego wybrałam dwa kolory, z drugiego jeden wzór, który najbardziej mi się podobał. Dwie gumki są zwykłymi gumkami, nie posiadają żadnych znaczących cech. Materiał, z którego są wykonane, imituje bawełnę i ma delikatne wgłębienia/dziurki. Jedna z nich jest błękitna, a druga zaś granatowa i to jej na razie używam najczęściej. Błękitna musi poczekać na letnie stylizacje. Gumka, która jest całkowicie inna od tych opisanych wcześniej jest wykonana z materiału, który imituje aksamit. Właściwie to gumka jest w środku. Podejrzewam, że jest zwykłą gumką, ale obszyta jest bardzo gładką tkaniną, która została wypuszczona trochę dalej. Całość daje wrażenie jak gdyby włosy były związane jakąś aksamitną chustką.


I czas na moich ulubieńców, czyli kolczyki do włosów. Stały się one moim "małym" uzależnieniem. No, ale nic na to nie poradzę, że tak mi się podobają i tak lubię je nosić. Od małego zawsze lubiłam ozdoby do uszu i często podkradałam mojej mamie jej klipsy i zakładałam je. Uszy ciągnęły mnie nie miłosiernie, ale jaką damą się wtedy czułam. :) Jedne z nich były bardzo podobne do czarnych kolczyków, które widzicie na zdjęciu poniżej. Były niemalże identyczne, choć kolczyki ze zdjęcia są dużo bardziej komfortowe. Często zakładam je, kiedy idę do pracy, a pracuję w galerii handlowej, gdzie spędzam 12h. Wracając po tym czasie do domu, nie czuję żadnego ciągnięcia czy bólu uszu spowodowanego noszeniem ich tak długo.

Kolczyki kosztują kilka złotych, co wiążę się z tym, że np. ich zatyczki są w większości przypadków wykonane z silikonu. Często zdarza się również, że pojedyncze nitki luzują się i wychodzą z nich. No i oczywiście nici nie są przycięte na równą długość i wychodzą pojedyncze sztuki, co możecie zobaczyć na zdjęciu powyżej. Trzeba je sobie po prostu wyrównać i problem zniknie. Dla mnie jednak ważniejsze jest to, że wszystkie pary kolczyków, które mam są dla mnie wygodne i bardzo lekkie. I co najważniejsze robią efekt jako ozdoba. Wszystkie kolczyki, które posiadam, mają kilka centymetrów.
Większość kolczyków mogliście już zobaczyć na moich zdjęciach czy to tutaj, czy na instagramie, ale poniżej zostawię Wam kilka zdjęć, na których mam założone różne pary.
Na samym dole postu zostawiam linki do wszystkich produktów opisanych w tym poście.




Różowa opaska do włosów → https://tiny.pl/79wbq
Bordowa opaska do włosów → https://tiny.pl/79wbh
Gumki do włosów → https://tiny.pl/79wvk
Gumka do włosów imitująca chustkę → https://tiny.pl/79wvs
Zielone i bordowe kolczyki → https://tiny.pl/79wvr
Różowe, kobaltowe i czerwone kolczyki → https://tiny.pl/79wv5
Czarne kolczyki → https://tiny.pl/79wbc
Aukcja, z której kupowałam szare kolczyki niestety nie jest już dostępna.



POST NIE JEST SPONSOROWANY.

4 komentarze

  1. Ja bardzo lubię tam kupować :D Dużo fajnych i ciekawych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tam kupować. To już takie moje małe uzależnienie ;)

      Usuń
  2. Ja sporo kupuje na Aliexpress ostatnio wiele rzeczy typowo ślubnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tam znaleźć prawdziwe perełki. Ja kupiłam tam kolczyki na swój ślub. Wielu gości się nimi zachwycało, a kosztowały mnie 11,00 zł :)

      Usuń

PIERRE RENE 6TH SENSE NO. 05 VIVID CLOUDS

Dziś pokażę Wam z bliska mini paletę cieni 6th Sense no. 05 Vivid Clouds od Pierre   Rene . Pochodzi ona z najnowszej kolekcji 6th Se...