18.7.21

BIODERMA SENSIBIO AR KREM AKTYWNY DO SKÓRY Z PROBLEMAMI NACZYNKOWYMI


Uroczą miniaturę kremu Sensibio AR dostałam podczas ostatniej wizyty u mojej pani dermatolog. I choć krem dedykowany jest do skóry z problemami naczynkowymi, to został on mi polecony do łagodzenia pozostałości po AZS i łojotokowym zapaleniu skóry. Zużyłam 5 ml próbkę kremu i postanowiłam zakupić go w pełnym wymiarze 40 ml. Jak możecie się domyślić skoro go kupiłam, to sprawdza mi się, ale chciałabym wam nie co więcej o nim opowiedzieć.  

Krem jest dedykowany do skóry wrażliwej, reaktywnej z problemami naczynkowymi, z przejściowymi zaczerwienieniem (połączonym z uczuciem pieczenia) oraz trwale zaczerwienionej. 
Producent zapewnia, że krem może być używany do codziennej pielęgnacji. 
Produkt ma:
  • działać łagodząco i przeciwzapalnie,
  • zapobiegać pojawianiu się zaczerwienień,
  • ograniczać podrażnienia oraz uczucie przegrzania,
  • wzmacniać barierę ochronną skóry przez zastosowanie składników nawilżających (gliceryny, hydroksyproliny oraz fitosteroli z awokado).
Konsystencja kremu jest średnio gęsta. Zaraz po wyciśnięciu z tubki ma biały, lekko różowy kolor, który podczas rozsmarowywania znika. Na skórze pozostaje tylko nawilżenie i delikatnie tłusty film. To, jak duży on będzie, zależy od tego jaką ilość kremu nałożymy na twarz. A niewiele trzeba, by uzyskać pożądane nawilżenie i ukojenie.

Kremu Sensibio AR używam głównie na obszar pod nosem, wokół ust i na brodzie. Czasami używam go na całą twarz, ale to głównie w dni, kiedy nie nakładam makijażu i zapomnę o reaplikacji kremu SPF. Wtedy moja skóra na twarzy jest lekko zaczerwieniona przez słońce, a krem szybko niweluje ten efekt. 
Świetnie też sprawdza się w roli bazy pod makijaż. Bardzo dobrze nawilża skórę i utrzymuje makijaż na niej. Ważne jest jednak by nie przesadzić z jego ilością, bo wtedy podkład zaczyna się rolować.


POST NIE JEST SPONSOROWANY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PIERRE RENE 6TH SENSE NO. 05 VIVID CLOUDS

Dziś pokażę Wam z bliska mini paletę cieni 6th Sense no. 05 Vivid Clouds od Pierre   Rene . Pochodzi ona z najnowszej kolekcji 6th Se...