2.7.21

SPF WART UWAGI, CZYLI MLECZKO MARKI MUSTELA


Jak Wasza ochrona przeciwsłoneczna? Macie swój ulubiony krem lub mleczko z SPF? Ja mam od kilku miesięcy swojego ulubieńca w tej tematyce i dziś z chęcią Wam o nim opowiem.
Mowa o mleczku przeciwsłonecznym od marki mustela. Jakiś czas temu pokazywałam go na instastory i po krótce dzieliłam się moimi pierwszymi wrażeniami na jego temat. Dziś po kilku miesiącach mam już w pełni wyrobione zdanie i opowiem Wam, dlaczego tak mi się ono sprawdza.

W ubiegłym roku pojawiły się u mnie spore problemy skórne, a mianowicie swędzące pęcherzyki z wodą w okolicach nosa i brody. Myślałam, że było to spowodowane noszeniem maseczki przez kilkanaście godzin w pracy. Próbowałam różnych sposobów na pozbycie się ich, ale bezskutecznie. Udałam się do dermatolog i ona zdiagnozowała u mnie AZS z połączeniem łojotokowego zapalenia skóry. Zaczęłyśmy leczenie, a ja dodatkowo musiałam uważać na to jakich kosmetyków używam. 

W okresie wiosennym, chociaż ciężko nazwać ten okres przed letnimi temperaturami takim, zaczęłam szukać SPF, który nie podrażni mojej wrażliwej skóry. Koleżanka poleciłam mi właśnie ten z marki mustela. Sprawdziłam skład i okazał się być bardzo dobry, więc kupiłam go i zaczęłam testować.
Dodatkowo producent deklaruje, że ten SPF może być używany przez osoby ze skórą wrażliwą i nietolerującą słońca, również ze skłonnością do atopii. Produkt możemy nakładać zarówno na skórę twarzy, jak i ciała.


Mleczko ma SPF w wysokości 50+ - system foto ochronny anty UVB UVA (25 PPD). Produkt zawiera w sobie olejek z awokado, który ma wzmacniać barierę naskórkową i chronić przed działaniem UV, a także witaminę E o działaniu przeciwutleniającym.

Produkt dostępny jest w różnych wielkościach. Ja zdecydowałam się na 200 ml, za które zapłaciłam nieco ponad 50 zł. Dużym plusem jest opakowanie, czyli tubka z pompką. Po pierwsze jest higienicznie, a po drugie mamy pewność, że zużyjemy cały produkt. 


Kolejnymi zaletami mleczka są:

  • delikatny, słodki zapach,
  • brak podrażnień na skórze,
  • może być nałożony nawet pod oczy - nie powoduje uczucia pieczenia w tej okolicy,
  • lepkość, która powoduje, że podkład bardzo ładnie wygląda nałożony na produkt marki mustela,
  • lekkość - nie jest wyczuwalny na skórze.

Na zdjęciu powyżej możecie zobaczyć, jak wygląda na skórze zaraz po aplikacji, a poniżej, jak wygląda po 2h, przed reaplikacją mleczka. 


POST NIE JEST SPONSOROWANY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PIERRE RENE 6TH SENSE NO. 05 VIVID CLOUDS

Dziś pokażę Wam z bliska mini paletę cieni 6th Sense no. 05 Vivid Clouds od Pierre   Rene . Pochodzi ona z najnowszej kolekcji 6th Se...